Школа 22 Зміст Пошук Відгуки Підтримка

Завдання 7 клас

Незалежний сайт: вчителів, учнів та батьків

 

Повернутися


Складачки

Проекти

Завдання Столи

Завдання Залізниця

Завдання Фарба.

Обчислити вартість фарби для фарбування шкільного коридору.

Для цього:

  • об'єднатися в групи по 3-4 учні

  • виміряти прямокутний коридор

  • знайти інформацію про фарби для підлоги в трьох різних українських Інтернет-крамницях

  • за допомогою електронних таблиць розрахувати необхідну кількість банок фарби у всіх трьох випадках, в таблицю включити посилання на Інтернет-крамниці

  • розрахувати вартість фарби у всіх трьох випадках


Розмістіть знайдену інформацію, щоб її було зручно обробляти, і в кольорові клітинки помістіть потрібні формули:

Електронні таблиці

Завдання Калорії.

Кожен продукт має свою енергетичну цінність (калорійність). Ця величина вказує, скільки енергії отримає людина про споживанні цього продукту.

Енергетична цінність у системі вимірювання CI вимірюється у кілоджоулях (кДж), а традиційною одиницею вимірювання є кілокалорія (ккал).

1 грам білків виділяє 4 кілокалорії, 1 г жирів – 9 ккал, 1 г вуглеводів – 3.8 ккал.

У клітинку E3 записати формулу для обчислення калорійності продукту. Скопіювати формулу для кожного продукту.

Завдання Кавунчики.

Виміряти довжини окружності кавунчиків і скласти таблицю. В останньому стовпчику повинні бути формули.

-------------------

За таблицею скласти стовпчасту Діаграму.

Завдання Телефони.

Створити електронну таблицю:

За даними таблиці створити стовпчикову діаграму. Додати елементи діаграми: назву діаграми і назви осей.


Завдання Сніданки.

Для секторної (кругової) діаграми складіть відповідну таблицю і побудуйте цю діаграму.

Завдання Гуртки.

Створити електронну таблицю:

За даними таблиці створити стовпчикову діаграму. Додати елементи діаграми: назву діаграми і назви осей.

Завдання Прямокутники.

  • Відформатувати таблицю за зразком

  • Зробити необхідні вимірювання і заповнити дані про довжину і ширину

  • Увести формулу для обчислення периметрів

  • Увести формулу для обчислення площ

  • Застосувати формули для обчислення суми, середнього, найбільшого та найменшого значення у кожному стовпчику. За допомогою рядка формул внести необхідні зміни, щоб формули були правильними.

  • Файл зберегти з ім'ям Прямокутник_СвоєПрізвище.

 

Завдання Журнал.

Увести дані до таблиці та відформатувати їх як на зразку.

Використати автоматичний добір ширини стовпців таблиці, вирівнювання тексту в клітинці. В останньому стовпчику використати вбудовану формулу знаходження середнього значення, а для виведення округленого значення використати кнопку зменшення розрядності.

Завдання Наплічник.

  • Створіть таку саму таблицю. У жовтих та помаранчевій клітинці повинні бути записані формули.

  • Підберіть кількість приладдя так, щоб його загальна вартість була не більшою, ніж вартість наплічника.

Алгоритми

Завдання Фігури

1. Скласти алгоритм для Рудого Кота, у якому при введенні кількості кутів геометричної фігури – 3 або 4 – буде намальована відповідна фігура: трикутник або чотирикутник.

2. Доповнити алгоритм так, щоб, якщо буде уведено відповідь інша, ніж 3 або 4, Рудий КІт казатиме: «Не вмію».

Алгоритм може починатися так:

Завдання Кути

За блок-схемою скласти алгоритм для Рудого Кота для визначення типу кута за його градусною мірою (прямий, гострий чи тупий).

Для цього знадобляться такі блоки з Дряпанки:

Завдання Розгалуження

(a - b) / (c - d)

Скласти за допомогою Дряпанки алгоритм для обчислення значення вказаного виразу, якщо:

  • a = 20, b = 10, c = 5, d = 3

  • a = 25, b = 5,   c = 8, d = 8

Потрібно буде використати такі блоки:

 

Завдання Цикл

  • За допомогою Дряпанки скласти алгоритм для малювання фігур:

  • Записати цей алгоритм коротше, використавши цикл для малювання квадрата.
  • Намалювати кожен квадрат іншим кольором
  • Змінити програму так, щоб малювати 20 квадратів

Крижане серце

Ганнуся та Ельза

Лабіринт

Лиха Свиня і Сердита Пташка

Моделювання

Завдання Хмарки.

  • За допомогою програми FreeMind створити інформаційну модель нашої школи:
    • у центральному вузлі написати «Моя школа»
    • створити 4 дочірніх вузли з написами «1 поверх», ..., «4 поверх»
    • для відповідних поверхів створити дочірні вузли – деякі кабінети чи приміщення на відповідних поверхах
    • для деяких кабінетів створити дочірні вузли – обладнання, яке є в тих кабінетах чи приміщеннях
    • для кожного поверху створити свою хмарку
    • розфарбувати хмарки

Завдання Клас.

  • За допомогою графічного редактора Paint зобразити план кабінету інформатики.

Завдання Моделі.

  • За допомогою Google-карт прокласти маршрут від Білої Церкви до Варшави.
  • За допомогою графічного редактора Paint скласти схему евакуації з приміщення школи

Електронна пошта

Завдання Місце.

  • Написати лист з Темою: Моє улюблене місце

  • Коротко написати про своє улюблене місце в Білій Церкві

  • Знайти в Інтернеті зображення цього місця

  • Скопіювати зображення і вставити його в лист.

Завдання Картина.

  • Вибрати серед запропонованих файл з картиною, яка найбільше сподобалася.

  • Надіслати листа, вклавши в нього вибраний файл

  • Написати в листі, чому саме ця картина сподобалася найбільше

  • Тема листа: Картина

Завдання Пошта

  • знати адресу своєї електронної пошти

  • знати, як правильно записати адресу  електронної пошти

  • вміти правильно вказати Тему листа

  • знати і дотримуватися правил безпечного листування

Завдання Лист.

  • Поштова служба Gmail: http://mail.google.com

  • Адреса, на яку слід написати навчального листа:

  • Тема листа: Мій перший лист

  • У листі написати своє прізвище, ім'я і групу (наприклад: 7-А1, 7-Б2, 7-В1)

Завдання 7 клас
Завдання 8 клас
Завдання 9 клас
Завдання 10 клас
Завдання 11 клас
Корисне
UkrSuper


 

Останні зміни:24/06/2018

www.shkola22.com.ua

Повідомляємо, що пошта,

яка надходить на нашу адресу

 з "яндекс" та "мейл-ру"

 не перевіряється, не читається

і відповіді не надсилаються

24 Нд

+20°

25 Пн

+23°

26 Вт

+25°