Школа 22 Зміст Пошук Відгуки Підтримка

Excel 3

Незалежний сайт: вчителів, учнів та батьків

 

Повернутися


Задача про аналіз розподілу по підгрупах учнів, які вивчають різні іноземні мови

Формулювання задачі. Побудувати таблицю і діаграми, що відображають розподіл по підгрупах учнів 11-х класів, що вивчають різні іноземні мови (англійську, німецьку, французьку) з обчисленням підсумкових значень: загальної кількості учнів, які вивчають кожну мову, іїхньої частки відносно загальної кількості учнів в 10-х класах.

Пояснення до виконання роботи в Excel-2013.

Робота 3. Задача про іноземні мови.

Введемо заголовок таблиці і назви рядків і стовпців:

C3 <-  Іноземні мови

A5 <-  Класи

B5 <-  Англ   C5 <-  Нім  D5 <-  Фр   E5 <-  Усього в класі

A6 <-  11А    A7 <-  11Б  A8 <- 11В  A9 <-  Разом   A10 <-  Частка,%

 

Заголовки і назви відформатуємо на свій розсуд та налаштуємо ширину стовпців.

 

Додамо якийсь малюнок. З стрічки інструментів Вставлення виберемо Ілюстрації – Зображення, і знайдемо в Наших документах зображення вітрильника.

Розмістіть малюнок так, щоб вам сподобалося.

 

Тепер уведемо дані про кількість учнів у кожній підгрупі кожного класу:

B6 <- 15   C6 <- 12  D6 <- 10

B7 <- 13   C7 <- 10  D7 <- 11

B8 <- 14   C8 <- 12  D8 <- 12

 

Обчислимо суму в клітинці E6. Для цього виділимо діапазон B6:E6 (включно з однією порожньою клітинкою). Після цього натискаємо кнопку ОсновнеСума.

В клітинці E6 з'явиться результат. Клацніть у цій клітинці. В рядку формул можна побачити, що в цій клітинці записалася формула =SUM(B6:D6). У цій формулі використано вбудовану  функцію обчислення суми.

За допомогою маркера заповнення цю формулу можна розповсюдити по клітинках E7:E8.

Подібним чином знайдемо суми по стовпцях в клітинках B9, C9, D9.

В клітинках B10, C10, D10 повинні знаходиться значення частки учнів, що вивчають певну мову, від загальної кількості учнів класу. Щоб це обчислити для англійської мови, потрібно виконати дію B9/E9. Щоб формулу, введену у B10, можна було потім копіювати в сусідні клітинки, для клітинки E9 необхідно використати абсолютну адресацію:

B10 <-  B9/$E$9

(можна клацнути на E9: а потім натиснути на клавіатурі F4, щоб не писати $ вручну; спробуйте натискати F4 кілька разів і подивіться, що буде).

Завдяки використанню абсолютної адресації, клітинку B10 можна скопіювати за допомогою маркера заповнення в клітинки C10 і D10.

Коли з'явиться результат, виділимо всі три клітинки B10:E10 і виберемо відсотковий формат для цих чисел.

Навколо таблички зробимо межі.

Привабливого вигляду можна надати табличці, якщо скористатися готовими стилями форматування клітинок. Оберіть, який вам до вподоби.

Далі побудуємо дві діаграми.

Перша діаграма буле стовпчаста. Спочатку необхідно виділити необхідну таблицю даних: A5:D8. Потім вибрати потрібний вид діаграми на стрічці  Вставлення.

Варто мати на увазі, що зовнішній вигляд стрічок інструментів може бути дещо різним залежно від розміру екрану монітора.

Вигляд діаграми повинен бути таким. Назву діаграми і назви осей слід додати.

Якщо у вас не так розташовані рядки і стовпці, то це потрібно підправити. На стрічці Конструктор потрібно натиснути Перехід рядок/стовпець.

Для побудови кругової (секторної) діаграми треба виділити діапазон A10:D10. Потім вибрати Вставлення – Вставити секторну або кільцеву діаграму у розділі Діаграми.

Діаграма має вийти такою:

Якщо легенда має неправильні підписи, потрібно виправити: Конструктор – Вибрати дані. Відкриється діалогове вікно:

У правому стовпчику треба вибрати Редагувати, відкриється ще одне діалогове вікно:

 

Поки воно відкрите, виділимо одразу весь діапазон з підписами на табличці:

Потім віконце закриваємо, і підписи вже будуть правильні.

Роботу зберігаємо.

11-А1
11-А2
Excel 6
Excel 5
Excel 4
Excel 3
Excel 2.2
Excel 2.1
Excel 1


 

Останні зміни:21/06/2018

www.shkola22.com.ua

Повідомляємо, що пошта,

яка надходить на нашу адресу

 з "яндекс" та "мейл-ру"

 не перевіряється, не читається

і відповіді не надсилаються

21 Чт

+29°

22 Пт

+2

23 Сб

+17°