Школа 22 Зміст Пошук Відгуки Підтримка

Завдання 11

Незалежний сайт: вчителів, учнів та батьків

 

Повернутися
11-А1
11-А2
Excel 2.2
Excel 2.1
Excel 1


Електронні таблиці

Робота 2.2. Задача про кількість мікробів

Робота 2.1. Задача про кількість мікробів

Робота 1. Задача про рух

Моделі і алгоритми

Завдання Дряпанка.

За допомогою середовища Дряпанка

  • скласти алгоритм малювання квадрата

  • скласти алгоритм малювання зірки

Завдання Блок-схема.

  • Скласти блок-схему будь-якого алгоритму, в якому було б слідування і розгалуження.

  • Відтворити цю блок-схему у текстовому редакторі Word за допомогою фігур для блок-схем

Завдання Моделі.

  • Створити інформаційну модель одного з об'єктів:

  1. За допомогою програми Paint – модель шкільного подвір'я, яке потрібно розмітити для шикування учнів.

  2. За допомогою програми Paint – модель шкільного спортзалу, де одночасно займаються різними видами спорту.

  3. За допомогою таблиці Word – модель домашньої бібліотеки.

  4. За допомогою таблиці Word – модель мобільного телефона.

  5. За допомогою програми Paint – модель дачного будиночка.

  • Усно створити інформаційну модель кавуна з точки зору:

  1. художника

  2. медика

  3. ботаніка

  4. постачальника

  5. покупця

Завдання 7
Завдання 8
Завдання 9
Завдання 10
Завдання 11
UkrSuper


 

Останні зміни:22/11/2017

www.shkola22.com.ua

Повідомляємо, що пошта,

яка надходить на нашу адресу

 з "яндекс" та "мейл-ру"

 не перевіряється, не читається

і відповіді не надсилаються

22 Ср

+2°

23 Чт

+2°

24 Пт

+2°